comment 1

Електроскейт на кожен день.

Поки всі нєрвно виписують про те чого вони неБоятьсяСказати чи скількох покемонів було виловлено в місцевому парку, я не побоюсь описати свій позитивний досвід від користування альтернативними видами транспорту.

І так, сьогодні ми спробуємо оцінити такий дівАйс, як електроскейт.

Спочатку я думав, що вже мало кого можна здивувати такою штукенцією в Україні, але як виявилось, люди чули тільки про скейти, а от про ЕЛЕКТРО…

Електроскейт як і всі круті винаходи активно почав набирати обороти на Каліфорнійщині приблизно 5 років тому. На кікстартері тоді стався просто бум і здається, що кожний шанувальник лонгборда вирішив придбати собі таку дошку.

В Україні перші скейти появились десь через 2-3 роки і були вони далеко не “каліфорнійські”, а грубо витесані китайські копії, з хорошою прохідністю, звичайним електромотором та “адськи” важкою свинцево-кислотною батареєю.

148384653_w640_h640_6

164450086_w640_h640_cid2011620_pid85388223-b16d667d

Я авантюрист і тому як тільки взнав, про те що в Одесу почали возити такі девайси, одразу ж замовив собі один.

Ось що я отримав:
– потужність двигуна: 600Вт
– максимальна швидкість: 25км/ч
– Дальність пробігу: 22км (на рідній кислотній всього 5км)
– Свинцево-кислотна батарея: 3 x 7Ач,36В
– Час повної зарядки: 3 – 6 годин
– Вага: 20кг
– Максимальне навантаження: 120кг

Покатавшись 2 місяці, я зрозумів що заявлені показники сильно відрізняються від реальних, а значить потрібно щось міняти. І це щось – “Батарея”. Потрібно відзначити, що моя вага 70кг.

Після заміни батареї на літіонну в 11Аh, деякі показники значно покращились.

– Дальність пробігу: 12-15км (сильно залежить від покриття та Вашої ваги)
– Час повної зарядки: 3 години
– Вага: 14кг

Отже я отримав наступні переваги:
– транспорт, котрий має середню швидкість автомобіля в місті
– разовий пробіг, якого достатньо для повноцінного добирання з точки А в точку В в межах Львова
– Вам не потрібно переживати де запаркувати девайс, так як його з легкістю можна забрати з собою в приміщення
– Ви можете перевозити скейт в машині і добиратись ним від парковки за лічені хвилини до потрібного місця в центрі міста
– задоволення від пересування
– суха футболка (на відміну від велосипеда чи звичайного скейта)

В чому ж тоді мінуси?
– Львів то не Каліфорнія, і навіть не Берлін
– недостатньо хороше покриття, місцями повна його відсутність
– 14кг, все ж таки це немало, як не крути
– складність пересування по дорозі (водії просто Вас ігнорують)

Рекомендую для людей, котрі хочуть внести зміни у сірі будні, а добирання на роботу перетворити на супер-фан.
Якщо ж Вам не хочеться катати слаломом, під здивовані погляди пішоходів, то просто забудьте про цей пристрій та насолоджуйтесь комфортною жовтою маршруткою 🙂

Всім крутого настрою і яскравих відчуттів від життя!

1 Comment so far

  1. reda

    Від вєла ти ще скідаеш вагу і підвищуєш витривалість, а потна футболка то фігня, це до плюсів. Але на вєліку небезпечніше їздити

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *